Spirale cu chimen

Publicat pe Actualizat pe

SPIRALE 030SPIRALE 038

Ingrediente

  • 1 pachet foietaj
  • 3 linguri chimen
  • 3 linguri sos d rosii(ketchup picant)
  • 1 gălbenuș de ou
  • 2 lingurite de susan

Mod de preparare rețetă

SPIRALE 001

Dezghețăm aluatul de foietaj.

Întindem ușor cu sucitorul(pudrăm cu puțină făină).

SPIRALE 006SPIRALE 007

Ungem foaia cu sos de roșii sau ketchup și presărăm chimenul.

SPIRALE 009

Trecem o singură dată cu sucitorul peste aluatul presărat cu chimen pentru a fixa semințele.

SPIRALE 011

Tăiem batoane subțiri de 1-1,5 cm cu 10-12 cm, apoi le sucim una câte una în ambele capete.

SPIRALE 015

Așezăm spiralele pe o tavă tapetată cu hârtie pentru copt.

SPIRALE 017

Ungem suprafața spiralelor cu gălbenuș de ou și presărăm deasupra semințele de susan.

SPIRALE 019

Putem lăsa aluatul în forma de dreptunghiuri fără a-l spirala.

Timp de coacere: 15-20 minute.

SPIRALE 022SPIRALE 026SPIRALE 034

5 gânduri despre „Spirale cu chimen

    Mary Udrea a spus:
    26 Aprilie 2014 la 18:05

    Sa vin eu cu berea? ce pofta mi-ai facut!!!

      melyp a răspuns:
      26 Aprilie 2014 la 18:07

      Te așteptăm! Poftă mi-au făcut spiralele de la tine cu brănză, atât de bine arătau încât… iată, m-am apucat de treabă! Te pup!!!

        Mary Udrea a spus:
        26 Aprilie 2014 la 19:32

        Ma bucur, draga mea, ca ti-am starnit pofta si ai ai facut aceste bunatati!

    Victor a spus:
    14 Martie 2015 la 15:39

    Ce frumos arată! Eu sigur aş ronţăi toată ziua din ele, mi-aş lua în buzunare şi aş avea provizii chiar şi atunci când sunt la treabă prin curte.

      melyp a răspuns:
      14 Martie 2015 la 17:19

      Sunt super bune, multumesc pentru apreciere!

Lasă un răspuns

