Mulţumesc pentru tot!

Publicat pe Actualizat pe

poza1

O mică poveste despre buburuzabucatareasa…
,, Am învăţat să gătesc în copilărie pentru că mai mereu eram lângă bunica mea…,, erau primele cuvinte aşternute pe o pagină albă a unui blog culinar, într-o frumoasă zi de primăvară a anului 2012. Pasiunea pentru gătit şi farmecul postărilor m-au adus la 4 ani de existenţă ca şi ,,blogger culinar,, .
Din curiozitate am accesat statistica blogului pentru anul 2016 şi cu bucurie am constatat că blogul meu prezintă interes pentru mulţi oameni din lumea mare, de pe toate continentele. Pentru un blogger culinar ,,amator,, care face totul doar din pasiune, fără o pregătire avizată…rezultatele sunt uimitoare.
Mulţumesc tuturor pentru vizite, like, aprecieri şi gândurile bune! Buburuzabucatareasa îşi continuă drumul printre gusturi şi arome, ţineţi aproape …
Vă las o captură după statistică şi imagini cu bunătăţi de la buburuză … dacă v-am făcut poftă … fără supărare, da? 🙂

page6

Lasă un răspuns

